30 Nisan 2012 Pazartesi

21 yıl Önce Bugün

Sanırım  bugün yazılması gereken en anlamlı gün :) 
şuan yaklaşık bi 2 buçuk saatlik bi bebeğim herkes etrafımda gözleri ışıldayarak bana bakıyor ben annemin kucağındayım babam yanımızda tarif edilmez bi mutluluk havası var o hastane odasının içinde yada buna benzer bir şey filmlerde böyle olur ya hep :P 

hep doğum günlerimde bir burukluk olur bende geçen zamana mı üzüntüm yoksa gelecek zamanın korkusuna mı bilmem ama dokunsan ağlayacak cinsten olurum hep susarım sustuğumda da ya çok şey geçer aklımdan yada hiçbir şey..



şimdi de güzel bir uykunun ardından elimde bilgisayarım blog yazıyorum. Okula da gitmedim oh mis :) bugünü kendime hediye ettim. bide çanta aldım kendime :) 
ve bir dileğim var
bu yıl her şey güzel olsun ;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder