10 Mayıs 2013 Cuma

''''

sevgili bloğum, evet sana geri dönmem için yalnız sessiz ve birazda üzgün olmak gerekiyormuş.. Hoş vaktimde yok sana gelip yazsam, beynimi yiyen bir sürü şey yüzünden kendimi unutuyorum bu yüzden seni unutmam seni üzmesin.. kendime zaman ayıracağım zamanlarda da sadece kendimi değil 'o' nu da düşünüyorum. Boş vaktim varsa ve eğer bir şeyler yapılacaksa beraber olsun diyorum. Yanlış mı diye düşünmekteyim ama yanlış değil çünkü vakit geçirebildiğimiz zaman kısıtlı ve ben onunla birlikte bir şeyler yapabildiğimde daha mutlu olacağımı düşünüyorum hepsi bu.. birlikte olduğumuz zamanlara unutamayacağımız anılar eklemek istiyorum.

Ama tabi hayat her zaman bizim istediğimiz yönde gitmez. Çok ani değişimleri vardır. farklı bir yöne gittiğini hemen anlayamazsan bile, durup bir etrafı kontrol etmen gerekir, farkına vardığında ise üzülürsün çünkü istediğin olmamıştır. Hemen toparlanıp, yeni bulunduğun durum içinden mutlu olmana yardım edecek durumları analiz edersin, bu durumu nasıl avantaja çevirebilirim?? akıllı olabilmelisin düşünürken çok fazla zaman kaybedip  farklı bi yola çoktan girmiş olabilirsin. hızlı ve mantıklı olmalısın. karamsarlık ömründen götürür gülebileceğin bir anı alır senden.

İşte bende şuan düşünüyorum uygulamak istiyorum ama sanırım yeterli olmuyo ya akıllı değilim çoktan zaman kaybettim yada yardıma ihtiyacım var. İki kişilik bir sahne bir oyun dekorlar göz yoruyo yada figüranlar çok geziniyo sahne de yanlış zamanlarda bilemem.. ama sadece belli olan zaman aralığında o sahne bizim olsun gerisinde sadece dekor ve figüran olabilir umurumda değil. Yanlış zamanda ortalıkta olanlara engel olamıyorsak ve bu mecburiyetten ise amenna hiçbir sözüm yok... Bu durumda yapılabilecek şey çok basitse, ve herkes bununda farkındaysa bunun dışında olan hiçbir şey gönül rahatlatmaz, duyulmak istenilen sadece bi cümledir, eğer dilin varsa cümleler kurulur. dilin varsa konuşabiliyorsan bahanen yok demektir.

ihtiyacım varken yoksa  (hem mecaz hem gerçek) üzülürüm sitem ederm ve beklerim bu kadar anlaşılması kolay aslında..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder