22 Ekim 2012 Pazartesi

başlık bulmak zor iş :/

trajikomik dönemler yaşamaya devam ediyorum :D sanırım artık bu benim alışkanlığım olmuş. böyle durumlar yaşamadığımda kendimi eksik hissedeceğime inanır hale geldim ve evet gerçekten kendimi eksik hissederim. şuan birşey farkettim telefon mj sesimden artık nefret ediyorum eski sevimliliğini kaybetti kulağımı tırmalıyor hemen değiştirmeliyim

okulda değişik hayat görüşleri olan hocalarım var hepsinin tek gayesi kendi hayat görüşlerini bizede aşılamak sanırım kafamız çok karıştı nereye gitceğimizi bilemez bi durumdayız. çelikle uğraşan hocanın hayat görüşü sanırım benim hayat görüşüme daha yakın ama yinede sudan işler müdürünün  düşününceside mantıklı gelio bilemedim şuan en iyisi kendi yolumda gideim :D ben bide güzel bi şarkı dinleyeyim o zaman 'greenday-kill the dj' =))

buarada atilla taşı takdir ediyorum içten içe (!) adam tekrar gündeme gelmenin yolunu iyi buldu. arkadan doğuş sanırım onu aynı şekilde takdir edemiceem ! amerikan vari bi tavırla hey dostum o dövmelerine yazık böyle olmamalıydı demek istiyorum kendisine :( çok yazık çok hilal cebeciyle bi darbeye daha dayanabilceğimizi sanmıyorum.önünde sonunda bunu yapacaksa eğer en azından ona başka bi şarkı seçmesini önersek aslında fena olmaz ! ee ne kurtarsak kar diye düşünüyorum :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder