29 Ekim 2012 Pazartesi

başlık ''

eskiden ama çok eskiden değil yakın geçmiş zamanda , ders çalışacağım zamanlar sabah erken kalkıp zaman kaybı olmasın diye kahvaltı yapmayan ben, şimdi hele ki bu kadar sıkışmışken karnım çoook aç diye dersi bıraktım yemek yiyorum. Ben eskiden dersin başında yemek yiyen ben şimdi burada blog yazıyorum. 

Evet ben eskiden piskopatmışım manyakmışım ben ya. yaşasın yemek yemek :D 

ama bu arada vizeler yaklaşır yaklaşır yaklaşır. bence burda yetkililer hatalı hiç tatil sonrasına vize konur mu çok ayıp gerçekten insanların bir okula adapte olma süresi var canımm aaaa !

ve ders odaklı yaşanmazmış bunu anladım. yazık değil mi bizim güzel genç beyinlerimize. nedir bu yanlış eğitim kurbanı halimiz ?

 bir çook şeyden uzağız bir çok şeyden !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder